Onsdag 27 okt.

Hejsan. Imorse när jag vaknade var jag super trött och ville bara ligga kvar och somna om, men jag fick tvinga mig upp som vanligt. Det andra jag tänkte säga om min morgon är att när jag kommit upp så märker jag i min (vad) att jag har haft kramper inatt, och det var ett tag sen jag hade detta. Det är så himla obehagligt!

Nu är jag i vilket fall som helst hemma ifrån skolan och det regnar ute, inte alls kul att cykla hem när det regnar.. Josefine slutar om ungefär en timma tror ja och då ska jag förmodligen cykla ner till stan och jag hoppas att det har lugnat ner sig med regnet då, för vi ska fika! Inte det rockiaste att sitta på ett fik och va blöt ;)
Skulle egentligen behöva gå ut med hunden (Sune) innan, men orkar verkligen inte det i detta väder, men det får jag ordna med lite paraply! Sen ska jag vara jätte snäll mot honom och ge han ett (godis-ben) För han blir alltid lika glad!

REGN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0