Lördag 30 okt.

Hej allihopa! Idag är jag död, mår inte alls bra ifrån gårdagen.. Familjen är i Göteborg och det betyder att jag är hundvakt, men som tur kom Maja förut och gick ut med Sune, glad att jag slapp :D haha Sen har hon legat här i min soffa och gjort mig sällskap.
Blev en sen natt! Gick hem så jag var hemma till halv fem i morse, och inga nycklar hade jag heller så stackars mamma fick tvinga sig upp.. Usch blev en lång natt igår, jag var på tre olika ställen. Först började vi förfesta här sedan gick vi vidare till (S) och där va det typ minst 150 pers så efter några timmar där kom vi vidare till (O) men der blev det bara jag och rebecka , så efter några timmar så gick jag hem till (J) och så låg min kväll/natt/morgon ut.. haha
mycket bra fredag!!!

senare när jag har tid så kommer det säkert bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0