Hemma

Idag då, som jag skrev tidigare i inlägget så har jag vart och fikat med Josse och Becka. Mycket trevligt, satt på Lundis. Satt även och planerade våra helloween. Den blir firad på fredag, klart slut. Så idag har jag inhandlat Djävulshorn!

Efter några timmar på fiket så gick vi runt på stan. Sen upp till lilla mini josse. Kan inget mer än att säga (skratt x 48).
På tal om annat så har jag super duper mycket ont i skallen!! Är trött och vill sova, men j*vla kungar av tylösand förstör min sömn (tidigt) till sent (:

Det här är JOSEFINEBERG på bilden som försöker byta om (testa kläder)
Men jag och Becka ville ta kort men det fick vi inte, så det blev en bajsbild (bevisning nu) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0