Onsdag 10 nov.

Hej, imorse vaknade och var trött som sata.. Därför jag inte kunde somna igår kväll.. Hur segt som helst. Men jag gick till skolan och käkade frukost och sedan hade jag en liten svenska lektion för sedan skulle jag Sofie och Moije iväg till trädgårdsskolan. För vi tre är sånna hära som ska stå på öppethus på tisdag och berätta om IV om folk undrar någonting.. Så en timma senare va vi klara där och gick tillbaka till skolan och åt mat, för sen var det svenska lektion igen! Sen sluuuuuuut på dagen så nu sitter jag hemma gör ingenting, är blöt om fötterna och det kallar jag omys!
Får se vad som händer idag. Förmodligen ingenting.. Har jag tur så kanske lilla sebb kommer ikväll...

________________

jag trodde på (vårt) förra gånge, vad ska jag tro nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0