Lördag 27 nov.

Vaknade i morse av att mobilen plingade och där med låg jag på den. Efter en stund kommer jag även på att jag inte har haft dom roligaste drömarna inatt heller.. Gjorde mig iordning efter många om och men, kollade 2 avsnitt av Tre Kronor och sedan kom mamma hem och då åkte familjen ner till stan. (Julmarknaden) Vi gick runt ett varv osv spelade lite. Sedan gick vi upp till Bistro för att äta. Fira lillasyrran som fyller 6 år idag. Sen så sket jag i att kolla på raketerna för det va så j-vla kallt! Åkte hem och råkade somna i två timmar i soffan... Så har vart en trött lördag för min del. - kan också säga att jag har roliga och snälla kompisar, verkliiiiiiiiiiigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0