- Helgen

I fredags var jag och bowlade det var tokroligt. Sedan tillbaka till Josefine för att dricka lite. Men där blev ju alla torra. Så jag gick vidare till Jerker lite senare och efter några timmar där åkte vi hem till töreboda, och självklart så var det efterfest till 05. Inte okej! :)
I lördags, vaknade tillsammans med S och sen sticker vi och victor ner och tar en pizza uppe hos Jannica&Robert. Kikade även läget på Niklas nya lägenhet, och sen va det bara att åka till S och börja städa och dona! Sen åkte jag en snabbis till Mariestad hämtade lite grejor, sen va det bara att göra sig iordning lite.. för sen kom till lite pojkar och förfestade lite innan dom åkte till statt. Så då var det bara för mig att börja städa och sova tidigt. Frammåt 04 så kommer Sebastian och Jim hem, Lagade mat och hade oss! Äntligen vid 06 så kunde vi somna!
Så idag har det städas ännu mer och sen har jag vart hos moster på ljusparty :)

Känns som jag börjar bli sjuk i halsen och huvudet :( Vill inte det känner ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0